marți, 8 septembrie 2009

CITITORII MEI SUNT MAI DESTEPTI DECAT AI LOR

Intai de toate, iti urez bun venit pe aceasta pagina. Da-mi voie sa te felicit pentru alegerea facuta. Dar, atentie, daca sti ca suferi de anumite afectiuni cardio-respiratorii, te sfatuiesc sa iesi cat mai ai timp. Nu este destinat acestor persoane.
In continuare, va voi oferi cateva detalii despre motivatia mea in crearea acestui blog. Multi dintre noi dorim de multe ori sa ne descarcam in anumite feluri(verbale, non-verbale, literare sau nu, uneori violente sau cu tendinte spre depresie) cand simtim ca suntem aglomerati in sinea noastra de lucruri prea apasatoare, carora nu le mai facem fata.
Adica,unii beau, altii injura, altii se arunca de la balcon, altii isi bat nevasta, cate unii distrug mobila etc. Depinde de fiecare. Ei bine, eu nu de-asta sunt aici. Eu o sa fiu cel care da glas tuturor frustrarilor tale, tuturor dezamagirilor tale, tuturor lucrurilor pe care ai vrut sa le faci si nu ai reusit, din propria ta vina sau a altora. Ca atunci cand iesi de aici, sa pleci cu senzatia "Uite, ba, ca nu numai mie mi se intampla!", cu sentimentul ca nu esti asa unic precum crezi.

Deci, stimati cititori, acesta nu este un blog despre mine, este un blog despre voi!

Niciun comentariu: