miercuri, 23 decembrie 2009

Scrisoarea mea...



Draga Mosule,

M-am mai gandit. Si m-am razgandit. De fapt vreau sa vii la mine anul asta. Atata doar ca nu imi plac niste chestii la tine si cred ca ar trebui sa le stii.

In primul rand, in loc sa le aduci copiilor jucarii in sac, mai bine adu-le carti. Jucariile n-au importanta, mai bine niste carti cu ecuatii si filozofii. Filozofii despre desertaciune, in mod special. Si poate niste poezii de-ale lui Nicolae Labis si Veronica Micle.

Si mai vreau sa vii la mine primu'. Nu al doilea, nici al treilea. Eu trebuie sa fiu in fruntea listei tale de vizite.

Nu prea imi place ca te imbraci in rosu – rosu asta e o culoare cam viguroasa si vehementa…mai bine ti-ar sta in violet, e culoarea mea preferata. Plus ca trebuie asortat..cu niste verde poate.

Aaa… si foarte important: daca nu ma gasesti acasa, insista. Stai la usa pana vin. Intoarce-te pana ma gasesti. Iar daca sunt in casa si nu-ti deschid, suna mult si tare, pana ma voi convinge ca vrei cu adevarat sa intri si ma voi decide ca meritam amandoi aceasta vizita.

Cu drag Niky jn.

Niciun comentariu: