vineri, 31 octombrie 2008

Viata la camin...


Toată lumea vrea să ştie cum e viaţa la cămin, pe bune.
Din moşi şi morţi se aude că viaţa la cămin e foarte palpitantă, mereu sunt petreceri, femei, băutură, poker, bleah...
Da, aşa e. Nu e legendă. Asta înseamnă că viaţa e frumoasă ?Da si Nu. Înseamnă că viaţa e gălăgioasă. După o petrecere sigur nu poţi ajunge la cursuri a doua zi,ai dureri de cap etc. Cum în căminul unde eu îmi fac veacul, petreceri sunt în fiecare zi, de parcă se câştigă la loto pe bandă rulantă, nu poţi avea parte de odihnă. Nu poţi învăţa (se practică şi tactica asta), nu poţi să faci nimic, că află toţi.E frumos pentru că ai mulţi prieteni, e distracţie la greu, dar ce e mult strică. Am simţit-o pe pielea mea. Trebuie menţinut un echilibru între faptă şi răsplată. Din păcate, lumea de prin zonă nu prea este de acord cu teoria echilibrului.Ăsta e farmecul vieţii...Si mie sincer imi place la nebunie!!!

Niciun comentariu: