sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Confidence....

Ai vreun secret?

Sau mai bine, nu-mi spune… pentru ca daca-l spui, nu mai e secret. E doar o constatare, care poate nici macar nu se ridica la inaltimea asteptarilor mele. Dar atata timp cat e secret, lucrul respectiv e un mister ce eu sper sa insemne o lume intreaga. Nu conteaza nici macar faptul ca misterul poate ascunde o imensitate de nimic, atata timp cat imi da posibilitatea sa visez la ceva ce vreau eu sa fie de fapt secretul tau.

Daca tii secretul, detii controlul situatiei. Nu esti vulnerabil, nu esti expus si esti chiar protejat. Ramai protejat. Asa sigur nu o sa suferi. Nu conteaza ca esti pe jumatate fericit, macar nu risti sa fii dezamagit. Si totodata, nu ma poti dezamagi pe mine, pentru ca nu mi-ai zis secretul…deci inca mai poate fi ce vreau eu sa fie. Chiar si Blaga te-ar sfatui sa nu strivesti corola de minuni a lumii, ci sa o sporesti cu taine…

Dar daca mi l-ai zice? Si daca te-ai simti usurat dupa aceea? Si daca ai putea respira fericit? Si daca in locul controlului ai gasi euforia pe care ti-o da aerul de sub picioare? Si daca toate fricile din spatele secretului raman acolo? Si daca misterul pe care il expui face lumina in viata altcuiva?

Hai…zi-mi un secret!

Niciun comentariu: