sâmbătă, 11 septembrie 2010

Cineva drag mie...

Sensibila dar curajoasa. Ambitioasa cu sine dar altruista cu restul. Curioasa dar atenta.

Imi vorbeste, o ascult, o privesc, ma cucereste si nu as mai zice nimic si as privi-o visator mai departe daca nu m-ar readuce pe pamant, intreband ce parere am sau nu stiu,ce cred...si revin la vise,Adee astea sunt gandurile mele:

Imi place cand intampini greutatile cu un zambet ca lasi impresia de "nimic mai simplu", Imi place chiar si cand te agiti ca nu iti iese ceva,pentru ca te privesc in ochi si vad linistea chiar daca esti incruntata...

Ma faci sa uit, imediat cum te privesc, ca toata ziua mi-a mers prost sau ca am facut numai boacane, daca asta vrei, daca nu...ghinionJ

Te vad cum iubesti,cum oferi enorm chiar daca te feresti, de mine nu poti sa te ascunzi, ma uit in ochii tai din nou sa iti vad privirea...si ea nu ma pacaleste,sa nu te pacalesti.

Incerc sa imi pun gandurile in ordine,as zice tuturor:

Intreab-o si iti va spune totul despre ei,ceilalti,intreab-o de ea si iti va spune tot ce vrea sa te lase sa afli si modul cum o face,e perfect ca nu ar mai fi enigma daca nu ar fi mister si nu mi-ar fi placut atat daca ar fi fost simplu...

O vad in multime si imi dau seama cat e de speciala, o vad acolo dar uneori nu e, e in lumea fanteziilor si as vrea macar un moment sa vad ce vede,sa simt ce simte..si iar o iau de la capat ma scufund in intrebari....

Si poate crede ca mine,ca o iubire nu trebuie sa fie neaparat de lunga durata pentru a te marca,ca poate sa fie vorba de o singura zi, de o saptamana, o luna un an...dar sa te consumi intr-atat de mult, in care sa te dedici intr-atat de tare celuilalt, incat sa o tii minte mereu...dar cine stie,ce crezi tu?

...insa,as vrea sa aflu,ce ascunzi,enigma mea?

Niciun comentariu: