luni, 10 august 2009

Am incredere in tine


Da. Am încredere în tine. Ştiu că vei fi lângă mine. Ştiu că vei face o treabă bună. Ştiu că poţi, că ai voinţă, că îţi doreşti.

Mă enervează la culme persoanele care spun că nu au încredere în nimeni. Stai singur pe lume şi normal că nu vei avea încredere în nimeni. Pentru că eşti singur. Fiind înconjurat de familie, prieteni apropiaţi, nu poţi să nu crezi în cineva, în oricare.


Din anturajul meu fac parte oameni pe care îi cunosc de ani de zile. Am mâncat împreună, am dormit împreună, am avut grijă unii de alţii, ne-am ajutat atunci când ne-a fost greu, dar am savurat şi clipele de strălucire. Ani de zile, 10, 5, 12 şi aşa mai departe. În această perioadă am sudat relaţii de prietenie pe viaţă.


Orice s-ar întâmpla, oriunde m-aş afla, întotdeauna voi avea încredere în prietenii mei. La fel cum şi ei au avut şi încă mai au încredere în mine.


Deci, da, am încredere în tine.

Niciun comentariu: