luni, 3 august 2009

Suisuri si Coborasuri


Vorbeam aseară cu un prieten, mai degrabă făceam haz de necaz de soarta şi el asculta, după care am spus ceva de genul “Lasă bă, asta e o sa-ti revii. O să-ti fie şi mie bine la un moment dat”. Avea o stare de spirit nasoală, nu aveam chef de nimeni şi cu atât mai mult eu nu aveam chef de detalii care nu mă ajută cu nimic. Deodată, s-a aprins un beculeţ în mintea mea.


Da, viaţa mea va intra pe o pantă ascendentă. Nu pentru că asta îmi doresc acum, ci pentru că sus/jos este un ciclu care se repetă. Cobor, cobor, cobor, simt că nu mai pot, după care îmi revin şi dau de aer proaspăt.


Ciclul acesta nu se aplica doar în domeniul personal, ci mai în toate domeniile. Sport, economie, afaceri, dragoste, nu ştiu, ce vreţi voi. Toate fluctuează. Atingi un nivel maxim/minim. După ce ajungi la performanţa maximă, încep să-ţi tremure mâinile şi intri în declin. La fel şi cu minimul, dai de fundul sacului şi din neant ţi se întinde o mână de ajutor.

Deci, dacă eşti de părere că viaţa ta nu e asa cum ai vrea, nu-ţi pierde încrederea în propriile forţe. Într-un final trebuie să-ţi revii.

Niciun comentariu: