luni, 31 august 2009

Rar şi bine sau des şi prost ?


Eu unul prefer să scriu mai rar şi mai bine, decât 2-3 articole pe zi şi alea să îţi ridice semne de întrebare.
Am citit mai multe articole legate de ceea ce zic eu acum. Multe spuneau că e bine să scrii cât mai des etc etc etc. Ce se întâmplă dacă eu scriu pentru 1 lună 2-3 posturi pe zi şi dintr-o dată nu mai am surse de inspiraţie şi raţia se reduce la 1-2 articole ?

Decât să fiu inconstant, mai bine îmi menţin un ritm anume cu care îmi obişnuiesc cititorii. Chiar dacă am ce scrie în neştire, mai salvez şi pentru zile negre. S-ar putea să vină şi o perioadă în care să nu am timp de postat sau pur şi simplu să nu am starea necesară pentru a sta la calculator şi atunci scot de la naftalină un articol care să umple golul.


Tu cum preferi: bloggerul tău favorit să îţi livreze mai multe articole zilnic şi să fie slabe (sau medii) din punct de vedere al calităţii sau să citeşti un post pe zi şi ăla să fie unul care să te mulţumească ?

Niciun comentariu: